Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشكل: بیمه و مالیات کارکنانی که شامل یک شعبه دیگر می شوند
#1
سلام و وقت به خیر
یک سوال داشتم. زمانی که میخواهیم برای کارکنان انبار یک شرکت (که خارج از شهر است و شعبه بیمه آن با بیمه دفتر اصلی یکسان نیست) بیمه رد کنیم از ابتدا چه مراحلی را باید طی نماییم؟
مالیات حقوق چطور؟ میتوان اسم آن ها را در کنار سایر کارکنان دفتر مرکزی رد کرد برای مالیات؟
ممنون
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام و عرض ادب .

دوست عزیز متوجه منظور شما نشده ام ، به صورت کلی مطرح میکنم .
اگر این کارکنان شماره بیمه داشته باشند فقط کافیه اطلاعات آنها را وارد لیست کارفرمای خود کنید ( با مراجعه به شعبه کارفرما ) و اینکار مستلزم حضور در شعبه ی دیگرکارکنان نیست بلکه فقط شعبه ی کارفرما مطرح است .( کار زمانبری هم نیست چون شماره بیمه برای آنها صادر شده است و فقط کارفرمای آنان تغییر میکند ).
مالیات بر حقوق هم تا آنجایی که بنده اطلاع دارم هیچ مشکلی ندارد .
پاسخ
سپاس شده توسط: Masoud_MI ، mah ، حسین
#3
با سلام

ضمن تشکر از جناب آقای حسینی عزیز و تأیید فرمایشات ایشان، تنها کافیست زمانی که خواستید کارکنان جدیدی را به لیست کارفرمای خود اضافه کنید، درصورتی که شماره بیمه دارند یک نسخه کپی از صفحات اول شناسنامه و دفترچه بیمه به همراه لیست خود به شعبه تامین اجتماعی کارفرمای شرکت ارائه نمائید و درغیر اینصورت لازم است خود شخص به شعبه بیمه کارفرمای شما مراجعه و کد بیمه اخذ نماید.

در مورد مالیات نیز بایستی همه کارکنان مشمول را در یک لیست به اداره دارایی تحویل دهید.

با احترام...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "

" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "
پاسخ
سپاس شده توسط: mah ، حسین
#4
سلام واقعا ممنون از راهنماییتون
من الان بیمه کارکنان دفتر مرکزی رو رد میکنم که شعبه بیمه غرب تهران هست. فقط جدیدا شرکت یک انبار نزدیک قم گرفته که شعبه بیمه آن به قم مربوط میشه.
من فکر می کردم برای انبار باید کد کارگاه جدا گرفته شود و جدا از کارکنان دفتر مرکزی بیمه رد کنم ولی برای مالیات چنین کاری نیاز نیست و طبق روال قبل رد می شود فقط کارکنان جدید به لیسته مالیات اضافه می شوند.
امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم.
پاسخ
سپاس شده توسط:
#5
ضمن عرض سلام مجدد خدمت شما

در اين موردي كه فرموديد، شما مي توانيد يك كد كارگاهي در شهرستان قم براي كارفرماي خود اخذ و ليست بيمه كارگران آن انبار را در همان محل ارائه نمائيد. هرچند كه مي توانيد بيمه كارگران انبار مذكور را در ليست بيمه همان شعبه غرب تهران نيز وارد كنيد، اما اكثراً كارفرمايان مخصوصاً در حال حاضر كه ارائه ليست بصورت اينترنتي امكان پذير است؛ روش اول را انتخاب مي كنند.

ليكن در خصوص ماليات، اين موضوع صدق نمي كند و مي بايست اسامي كليه كاركنان را تنها در يك ليست به اداره دارايي مربوط ارائه نمود چرا كه تمامي آنها حقوق خود را از يك كارفرما دريافت مي كنند.

با احترام...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "

" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "
پاسخ
سپاس شده توسط: mah ، حسین


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۴۰۱: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۴۰۱ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۵۳ ق.ظ