Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: صورت وضعیت پیمانکاری
#1
اساتید محترم با سلام بنده بیشتر مطالب رو مطالعه کردم ولی جواب سئوالم رو نگرفتم لذا اینجا بصورت موضوع جدید در خواست کمک دارم ...با سپاس

دوستان و اساتید محترم:
عکس فوق متعلق به یک صورت وضعیت واقعی در کار پیمانکاری است.بسیار سپاسگزار میشوم اگر سند های ثبت این صورت وضعیت و پرداختی های آنرا را توضیح بفرمایید.
نکات مهم :
کار ما عمرانی است و نرخ بیمه 6.6 % میباشد.همچنین روش کار ما -روش کار تکمیل شده است-
مبلغ صورت وضعیت تایید شده: 1.866.061.127 ریال میباشد.
مبلغ خالص دریافتی ما : 1.649.598.036 ریال میباشد
مبلغ : 143.505.031 ریال بعنوان ارزش افزوده به ما پرداخت شده است .
چک بیمه 6.6 % به مبلغ : 123.160.034 ریال صادر و به بیمه تحویل شده است .
معادل 5% بیمه سهم کارفرما (93.303.056ریال ) در صورت وضعیت درج شده ولی به ما پرداخت نشده است.در حالت ذخیره و سپرده نیز نمیباشد.
نکته مهم مورد نیاز در اسناد این است که بدهی ما به بیمه بابت لیست های بیمه 30% توسط این پرداختی ها کسر شود.
از راهنمایی شما اساتید بسیار ممنونم.

[عکس: A_P_S_F_R.jpg]
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سپرده حسن انجام کار                    186/606113    
پ پ بیمه                                       123/160/034
ح دریافتنی(ارزش افزوده)                 143/505/031
بانک                                              1/649/598/036
                                           
                       درامد                                             1/866/061/127
                       ارزش افزوده                                   143/505/031
                       بیمه سهم کارفرما                          93/303/056
پاسخ
سپاس شده توسط:
#3
سلام بزرگوار ..ممنون از پاسخ حضرتعالی 
سئوال:
طبق ثبت شما ....
بدهی 30% ما به بیمه بابت لیست بیمه ماهانه پرسنل در کجا کاهش پیدا می کنه؟(احتمالا بفرمایید که پ پ بیمه رو بستانکار کنیم و حساب بیمه 30% حق بیمه پرسنل رو بدهکار کنیم ...که سئوال اینجاست که چرا مستقیم بدهکار نکنیم و این رفت و برگشت در حساب پیش پرداخت چه تاثیری در مفهوم سند داره ؟)

بیمه سهم کارفرما که بستانکار شده (93.303.056 ریال ) در نهایت چه اتفاقی براش میوفته ؟ با چه حسابی تهاتر یا بسته میشه ؟
در زمان پرداخت ارزش افزوده چه سندی ثبت میگردد....؟
همچنین سرفصل صورت وضعیت تایید شده در این ثبت ها در کجا قرار می گیرد؟
بسیار سپاسگزارم .


بسیار بسیار سپاسگزار میشوم که دوستان قبل از پاسخ به توضیحات و نکات داخل متن سئوال دقت بفرمایند ..با عث مباهات بنده حقیر خواهد بود ......
پاسخ
سپاس شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
نرم افزار حسابداری آرین سیستم تبلیغ متنی شما در اینجا
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۶: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۶ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۱ ب.ظ