Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشكل: عدم ثبت یک فاکتور
#1
با سلام

 اگر در رسیدگی سال95 دفاتر توسط دارایی دارایی از طریق سیستم فصلی متوجه فاکتور خریدی شود که در دفاتر  ثبت نشده باشد دارایی  دفاتر  رو رد میکند. ارزشس ان مثلا تا 3000000 تومان باشه
.

 با تشکر
برمقصد خود تمرکز کنید،نه بر موانعی که سر راهتان قرار دارند.
حرکت،تلاش و استقامت کنید .تا به مقصد مطلوب خود برسید.
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام سرکار خانم رحیمی‌پور گرامی

با توجه به بند ۲ فصل دهم (ماده ۱۶) آئین‌نامه جدید چگونگی نگهداری و تحریر دفاتر قانونی (بر اساس ق.م.م اصلاحی مصوب ۱۳۹۴/۰۴/۳۱)، دفاتر شما رد خواهد گردید.

آئین‌نامه اجرایی مربوط به نوع دفاتر، اسناد و مدارک و روش‌های نگهداری آنها نوشته: فصل دهم: موارد رد دفاتر

ماده ۱۶ - تخلف از تکالیف مقرر در این آئین‌نامه در موارد زیر موج رد دفاتر می‌باشد:

۲- عدم ثبت یک یا چند فعالیت مالی در دفاتر به شرط احراز.


با احترام...
" برای حمایـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبلیغاتی سایت كلیك نمائید "

" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "
پاسخ
سپاس شده توسط: ATEFE ، رحیمی پور


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
نرم افزار حسابداری آرین سیستم تبلیغ متنی شما در اینجا
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۶: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۶ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۹ ب.ظ