Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: نحوه ارائه عیدی و پاداش پایان سال درلیست حقوق ارسالی به تامین اجتماعی و امور مالیات
#1
با سلام
برخی از دوستان عیدی و پاداش آخر سال را در لیست حقوق ارسالی به سازمان تامین اجتماعی درج نمیکنند و توجیه آنها این اشت که چون عیدی و پاداش مشمول بیمه نیست پس نیازی به ارائه اطلاعات نمیباشد .
کما اینکه لیست ارسالی به تامین اجتماعی و لیست ارسالی به امور مالیاتی باید برابر باشد و اگر عیدی و پاداش در لیست ارسالی به امور مالیاتی لحاظ نگردد مشمول جریمه عدم ارسال میگردد.
لطفا بفرمائید که چگونه باید عمل کرد؟
خدایا تو را شکر - نه به خاطر دادهات و ندادهات - بلکه تو را شکر، به خاطر اینکه تو خدای منی و من بنده تو - تو را شکر به خاطر اینکه خدا تویی و خدایی فقط سزاوار توست
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام جناب آقای پسرکلو عزیز

لازم به ذکر است که نمونه سوال شما قبلاً در تایپیک ذیل مورد بحث قرار گرفته است:

پرسش: لیست بیمه

با احترام...
" برای حمایـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبلیغاتی سایت كلیك نمائید "

" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "
پاسخ
سپاس شده توسط: alipesaraklu


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت (حسابداری و کامپیوتر) تبلیغ متنی شما در اینجا
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۷: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۷ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ق.ظ