Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: مشکل در ارسال لیست ماهانه حقوق
#1
سلام

به مدت 10 ماه در ارسال لیست ماهانه حقوق به سایت دارائی مشکلی برای ما پیش اومده.
از اونجایی که تهیه و تنظیم فایلها توسط سیستم انجام میشده مبلغ اضافه کاری پرسنل رو ما دوبله ارسال کردیم یکی در ستون مربوط به ناخالص اضافه کاری و یکی هم در ستون سایر پرداختهای غیرمستمر.
حال با این شرایط که مجموع درآمد پرسنل شرکت به میزان مبلغ اضافه کاری هرماه افزایش پیدا کرده و با این فرض که تمامی این پرسنل سقف مالیاتی رو پر کرده باشن، آیا این اشتباه در ارسال اطلاعات برای ما مشکل ساز خواهند بود؟

ممنون
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام وقت بخیر ، بله در نهایت در پایان سال مجموع حقوق پرداختی شما با حقوق ثبتی دارای مغایرت می شود و از آنجایی که اضافکاری مشمول مالیات هست ، اگر شما هر ماه به میزان اضافکاری واقعی مالیات حقوق محاسبه کرده باشید در زمان محاسبه عملکردتون به میزان یک اضافکاری مازاد اشتباه مالیات حقوق محاسبه و مشمول جریمه عدم پرداخت و از طرفی مغایرت با دفاتر می گردید.
بهترین حالت به نظرم اینه که کل این فصول رو اصلاحیه بزنید و مبلغ مازاد ستون سایر پرداختهای غیر مستمر رو حذف نمائید.
پاسخ
سپاس شده توسط: Masoud_MI ، رحیمی پور ، حسین


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۸: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۸ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۰۷ ق.ظ