Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: حق سنوات
#1
با سلام و احترام
از آنجایی که حق سنوات را در اسفندماه تعیین میکنیم و مبلغ آن ۱۱/۱۱۲/۶۹۰ معادل یک حقوق پایه در ۳۰ روز است(برای کارگری که یک سال کار کرده و هنوز هم با ما قرارداد دارد) جدا از ثبت آن در دفاتر حسابداری ، با وجود آنکه حق سنوات به آن مالیات تعلق نمی گیرد اما می خواهیم در لیست حقوق به اداره مالیات ذکر کنیم آن را باید در چه قسمتی بیان کنیم،اگر در قسمت عیدی و مزایای آخر سال ذکر کنیم با توجه به جمع شدن با مبلغ عیدی آیا باعث نمی شود مالیات پرداخت کنیم.
اگر در لیست بیمه و اداره مالیات ذکر نشود آیا بعداً اختلاف مبلغی که ما به کارگر پرداخت می کنیم با مبلغی که به اداره مالیات ذکر کردیم مشکل ساز نمی شود.
با تشکر
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
با سلام
در نرم افزار مالیات حقوق بخشی هست با عنوان بازخرید مرخصی و سنوات که در این قسمت باید سنوات پرداختی ثبت گردد و همچنین باید معافیت بند5 ماده 91 هم اعلام گردد تا مشمول مالیات نگردید.
شایان ذکر است سامانه مالیات بر حقوق تا هفتم اردیبهشت قطع می باشد و متاسفانه سامانه و نرم افزار دارای مشکلات بسیاری هست که باعث می شود مودی بیشتر سردرگم گردد.
پاسخ
سپاس شده توسط: Masoud_MI ، رحیمی پور ، حسین


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۸: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۸ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۰۸ ق.ظ