Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: نحوه ثبت اقساط وام کارکنان
#1
سلام و با تشکر
نحوه ثبت اقساط وامی که سال 96 به کارکنان پرداخت شده، در سال 97 چگونه است. لازم به ذکر است، من از اواسط سال 97 حسابداری یک مؤسسه را به عهده گرفتم که سال 96 سند اختتامیه و در ابتدای سال 97 سند افتتاحیه نزده اند.


پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
با سلام و احترام

ابتدا حسابهای مربوط به سال 96 را پس از رسیدگی و انجام ثبت های اصلاحی بسته و سند اختتامیه را صادر کنید و در ادامه در سال 97 سند افتتاحیه را صادر کنید،در این حالت مانده حساب وام پرداختی به کارکنان به سال 97 منتقل می شود

حالت 1 : در هنگام محاسبه حقوق و دستمزد از حقوق پرداختنی  کسر میگردد :

کسر از حقوق :
هزینه حقوق و دستمزد  ***
                       .
                       .
                       .
                       حقوق و دستمزد پرداختنی ***
                       وام پرداختی به کارکنان      ***

حالت 2: اگر دریافتی به صورت نقد یا واریز به حساب باشد :

صندوق/بانک***
                      وام پرداختی به کارکنان ***
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۸: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۸ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲ ق.ظ