Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: حسابداری خدماتی
#1
باسلام وخسته نباشید به همه
دوستان شرکت خدمات بهداشتی که بااداره ای مناقصه رفته و کار وبرداشتن وهرماه لیست حقوق ودستمزدی میدن وچک بیمه مالیات و چک خودشرکتو بهش میدن در یکی دومرحله هم سودشون رو بهشون درسال واریز میکنن حالا درابتدای امر اسناد حسابداریشون باچی شرو میشه ؟همون هزینه حقوق اولیه؟پولایی که بهشون میدن هم بانک و درآمد؟

حالا اگر درطول سال 97 هیچ سودی اون اداره پرداخت نکرده باشن براشون ومبلغی ازین سود رو درسال98 بهشون دادن حالا عملیات حسابداری 97وداسنادشودفاترشون هیچ سودی نباید شناسایی بشه؟اخه هرماه فقط همون هزینه ح دستمزد پرسنل شرکتی اون سازمان با چک بیمه مالیات بهشون دادن ویسری هزینه هاهم خودشرکت کرده حالا این وسط سود اون سال چطوری شناسایی بشه؟(چون در98بهشون پرداخت شده)

اداره بیمه ومالیات تو سرفصل سایر حسابهای پرداختنی اورده بشه؟
ممنون میشم بچه ها کمک بفرمایید.
پاسخ
سپاس شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۸: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۸ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI