481
ارسالها:
125
موضوعها:
خرداد ۱۳۹۳
تاریخ عضویت:
تخصص/ سمت: حسابدار
سپاس دادهشده: 1760
سپاس گرفتهشده: 159 بار در 93 ارسال
با سلام
شرکت ما برای گرفتن eنماد برایه درگاه اینترنتی 35000 تومان هزینه کرده که هر 3 ماه یکبار این هزینه باید پرداخت شود
میخواستم بدونم این هزینه رو تحت چه حساب هزینه ای ثبت کنم
با تشکر
برمقصد خود تمرکز کنید،نه بر موانعی که سر راهتان قرار دارند.
حرکت،تلاش و استقامت کنید .تا به مقصد مطلوب خود برسید.
4,060
ارسالها:
1,479
موضوعها:
اسفند ۱۳۹۱
تاریخ عضویت:
تخصص/ سمت: حسابرس داخلی
سپاس دادهشده: 2081
سپاس گرفتهشده: 9320 بار در 3590 ارسال
سلام سركار خانم رحيميپور گرامي
درصورتي كه منظور شما، هزينه نماد اعتماد الكترونيكي شركت است، ميبايست آنرا تحت سرفصل كل "هزینههای اداری، عمومی و تشكیلاتی" و معین "هزينه نماد اعتماد الكترونيكي" و درصورتي كه اين هزينه را بابت درگاه اينترنتي فروش كالا/خدمات متقبل ميشويد؛ ميتوانيد اين هزينه را جزء سرفصل كل "هزینههای بازاريابي، توزيع و فروش" و معین "هزينه نماد درگاه اينترنتي" ثبت نمائيد.
با احترام...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "
" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "