Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ثبت هزینه حقوق و پرداخت آن
#1
نحوه ثبت هزینه بیمه کارکنان وپرداخت آن به سازمان تامین اجتماعی
وهم چنین هزینه حقوق
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام دوست گرامی

از آنجا که سوال شما خیلی کلی هست ، بایستی جواب کلی ارائه کنیم .

ثبت هزینه حقوق و دستمزد :

هزینه حقوق و دستمزد         ***
هزینه بیمه سهم کارفرما       ***
                  حق بیمه پرداختنی                ***
                  مالیات پرداختنی                   ***
                  حقوق و دستمزد پرداختنی      ***

هزینه بیمه سهم کارفرما = حقوق و دستمزد * 23%
حق بیمه پرداختنی = حقوق و دستمزد * 30%

لازم به ذکر است که پیرامون حق بیمه و مالیات ، بایستی به موارد بیشتری توجه داشت که چه اقلامی مشمول بیمه و مالیات هستند و در این لیست لحاظ شوند .

ثبت پرداخت هزینه حقوق و دستمزد :

حقوق و دستمزد پرداختنی     ***
                  صندوق / بانک                     ***

ثبت پرداخت حق بیمه و مالیات :

حق بیمه پرداختنی               ***
مالیات پرداختنی                   ***
                  صندوق / بانک                    ***

با احترام ...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "

" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "
پاسخ
سپاس شده توسط: marzieh ، asena ، حسین ، arash_y ، javad tavana ، behzad ، parisa68 ، ATEFE
#3
سلام و درود بر دوستان
ضمن تشکر از مسعود جان عزیز
اگه شما بخوای به گونه ای کار کنی که گزارش دهی بهتری داشته باشه درقسمت هزینه ها یه حساب کل به نام هزیه حقوق و دستمزد ایجاد و برای هر کدام از ایتم های حقوق و دستمزد یک معین در نظر بگیرید و در نهایت سر جمع هر کدام از این ایتم ها در لیست حقوق رو به بدهکار سند حقوق و دستمزد در ضمن سر جمع خالص پرداختنی به بستانکار حقوق پرداختنی حق بیمه کارکنان +23%کار فرما هر کدام مجزا بیمه پرداختنی بستانکار و مالیات هم که از لیست استخراج میشه بستانکار
موفق باشید
پاسخ
سپاس شده توسط: Masoud_MI ، حسین ، parisa68 ، ATEFE
#4
سلام

پاسخ عزیزان کاملا" درست است و این کلیات موضوع است و اگر بخواهید یک سند واقعی بزنید یک آیتم بدهکار که اینجا هزینه حقوق بدهکار شده به این ترتیب زده میشه:

برای بخش تولیدی:
حقوق و دستمزد مستقیم- حقوق ثابت- مرکز هزینه ...
حقوق و دستمزد مستقیم-فوق العاده شغل-مرکز هزینه...
برای بخش خدماتی:
حقوق و دستمزد خدماتی-حقوق ثابت-مرکز خدماتی....
برای بخش اداری و فروش
هزینه های اداری تشکیلاتی-فروش - حقوق و دستمزد-حقوق ثابت-مرکز اداری...
واردات تلفن همراه
انتخاب شاپ
پاسخ
سپاس شده توسط: Masoud_MI ، marzieh ، behzad ، حسین ، parisa68


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۴۰۳: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۴۰۳ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۱۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰ ق.ظ