۲۱ دى ۱۳۹۲، ۰۸:۳۳ ب.ظ
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بورس و اوراق بهادار از راهاندازی مرکز ارتباط بورس خبر داد.
سعید مستشار گفت: مرکز ارتباط بورس با هدف ارتقاء کیفیت پاسخگویی به سرمایهگذاران و ایجاد تعامل دوسویه میان ارکان بازار سرمایه به ویژه سازمان بورس و اوراق بهادار با سرمایهگذاران و سایر ذینفعان بازار، توسط شرکت اطلاعرسانی و خدمات بورس راهاندازی شده است و افراد میتوانند ازطریق تماس با شماره تلفن 6375 در تهران و 6375-021 در شهرستانها، در طول ساعات اداری روزهای شنبه الی چهارشنبه، از خدمات این مرکز استفاده کنند.
وی افزود: با توجه به بهرهگیری مرکز ارتباط بورس از فناوری نوین ارتباطی، کاربران علاوهبر امکان تماس با شماره تلفن 6375، میتوانند سوالات خود را ازطریق پست الکترونیک به نشانی 6375@sidsco.ir و یا ارسال پیامک به شماره 300006375، با کارشناسان مرکز ارتباط بورس در میان گذاشته و پاسخ لازم را در مدت زمان مشخص، دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بورس خاطرنشان کرد کارشناسان مرکز ارتباط بورس علاوهبر پاسخگویی به سؤالات سرمایهگذاران درخصوص مسائل جاری بازار سرمایه، ازجمله آخرین وضعیت توقف و یا بازگشایی نمادها و نیز اطلاعات مربوط به ثبتنام و برگزاری آزمونهای حرفهای و ...، علاقهمندان به سرمایهگذاری در بورس را نیز با اصول کلی و نحوه فعالیت در این بازار آشنا میکنند، بنابراین انتظار میرود راهاندازی این مرکز علاوه بر بهبود کیفیت پاسخگویی، نقش قابل توجهی در ارتقاء فرهنگ سهامداری و افزایش میزان شناخت افراد از بورس و ویژگیهای این بازار داشته باشد.
بهگفته مستشار، مرکز ارتباط بورس تا پایان سال، بصورت آزمایشی فعالیت خواهد داشت و پس از دریافت دیدگاهها و نقطهنظرات سرمایهگذاران و سایر ذینفعان بازار و انجام بهبودهای لازم درصورت نیاز، از ابتدای سال آینده فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز خواهد کرد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه - سنا
سعید مستشار گفت: مرکز ارتباط بورس با هدف ارتقاء کیفیت پاسخگویی به سرمایهگذاران و ایجاد تعامل دوسویه میان ارکان بازار سرمایه به ویژه سازمان بورس و اوراق بهادار با سرمایهگذاران و سایر ذینفعان بازار، توسط شرکت اطلاعرسانی و خدمات بورس راهاندازی شده است و افراد میتوانند ازطریق تماس با شماره تلفن 6375 در تهران و 6375-021 در شهرستانها، در طول ساعات اداری روزهای شنبه الی چهارشنبه، از خدمات این مرکز استفاده کنند.
وی افزود: با توجه به بهرهگیری مرکز ارتباط بورس از فناوری نوین ارتباطی، کاربران علاوهبر امکان تماس با شماره تلفن 6375، میتوانند سوالات خود را ازطریق پست الکترونیک به نشانی 6375@sidsco.ir و یا ارسال پیامک به شماره 300006375، با کارشناسان مرکز ارتباط بورس در میان گذاشته و پاسخ لازم را در مدت زمان مشخص، دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بورس خاطرنشان کرد کارشناسان مرکز ارتباط بورس علاوهبر پاسخگویی به سؤالات سرمایهگذاران درخصوص مسائل جاری بازار سرمایه، ازجمله آخرین وضعیت توقف و یا بازگشایی نمادها و نیز اطلاعات مربوط به ثبتنام و برگزاری آزمونهای حرفهای و ...، علاقهمندان به سرمایهگذاری در بورس را نیز با اصول کلی و نحوه فعالیت در این بازار آشنا میکنند، بنابراین انتظار میرود راهاندازی این مرکز علاوه بر بهبود کیفیت پاسخگویی، نقش قابل توجهی در ارتقاء فرهنگ سهامداری و افزایش میزان شناخت افراد از بورس و ویژگیهای این بازار داشته باشد.
بهگفته مستشار، مرکز ارتباط بورس تا پایان سال، بصورت آزمایشی فعالیت خواهد داشت و پس از دریافت دیدگاهها و نقطهنظرات سرمایهگذاران و سایر ذینفعان بازار و انجام بهبودهای لازم درصورت نیاز، از ابتدای سال آینده فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز خواهد کرد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه - سنا
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "
" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "
" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "