۱۴ فروردین ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ب.ظ
با سلام خدمت دوستان عزيز
بنده يك دفتر خدمات مالي دارم كه شيوه كارم به اين صورته: يك نيروي كار استخدام ميكنم و به يك كارخانه ميفرستم. مثلا از كارخانه دار 250000 تومان ماهيانه بابت اعزام نيرو و رسيدگي حسابها ميگيرم و همينطور مبلغ 645000 تومان بابت پرداخت حقوق پرسنل و بيمه پرسنل ميگيرم. در حقيقت درآمد بنده همون 250000 تومان هست. طريغه ثبت در دفتر من اينچنين بوده كه كارفرما رو به مبلغ 895000 تومان بدهكار ميكردم و پرسنل رو به مبلغ 532000 بستانكار بيمه پرداختني 146000 بستانكار و در نهايت درآمد را به مبلغ 250000 تومان بستانكار ميكردم. يعني در حقيقت نه هزينه حقوق ثبت ميكردم و نه هزينه بيمه و معيار پرداخت ارزش افزوده من همون 250000 تومان بود. حال اگر ميشه موضوع رو بررسي كنيد و ايراداتش رو به من بگيد كه ممكن است به چه مشكلاتي بر بخورم
با تشكر
بنده يك دفتر خدمات مالي دارم كه شيوه كارم به اين صورته: يك نيروي كار استخدام ميكنم و به يك كارخانه ميفرستم. مثلا از كارخانه دار 250000 تومان ماهيانه بابت اعزام نيرو و رسيدگي حسابها ميگيرم و همينطور مبلغ 645000 تومان بابت پرداخت حقوق پرسنل و بيمه پرسنل ميگيرم. در حقيقت درآمد بنده همون 250000 تومان هست. طريغه ثبت در دفتر من اينچنين بوده كه كارفرما رو به مبلغ 895000 تومان بدهكار ميكردم و پرسنل رو به مبلغ 532000 بستانكار بيمه پرداختني 146000 بستانكار و در نهايت درآمد را به مبلغ 250000 تومان بستانكار ميكردم. يعني در حقيقت نه هزينه حقوق ثبت ميكردم و نه هزينه بيمه و معيار پرداخت ارزش افزوده من همون 250000 تومان بود. حال اگر ميشه موضوع رو بررسي كنيد و ايراداتش رو به من بگيد كه ممكن است به چه مشكلاتي بر بخورم
با تشكر