Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: ایجاد لیست حضور و غیاب در اکسل
#1
سلام
اگه لیستی از افراد داشته باشیم و بخواهیم برای مثال در هر درس که روبروی نام شخص نوشته شده است در sheet دیگری لیستی وجود دارد نام شخص در یک لیست سی نفره با همان نام درس اعمال بشود، باید چه عملی انجام داد؟
فایل نمونه: لیست حضور غیاب خام
با تشکر
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام دوست عزیز

متأسفانه لینک شما مشکل دارد، لطفاً نام فایل را به انگلیسی تغییر داده و مجدداً آدرس را قرار دهید.

ضمناً متوجه منظور شما نشدم، درصورت امکان توضیحات واضح تری ارائه نمائید.

با احترام...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "

" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "
پاسخ
سپاس شده توسط:
#3
درود
منظور اینه که داخل یک شیت به نام مشخصات اسامی و شماره شناسنامه و نام دروسی قرار دارد که هر هنرجو باید پاس کند و داخل شیت های دیگری برای هر درس لیست حضور و غیابی وجود دارد که باید با اضافه کردن نام هر درس روبروی نام فرد ، نام و شماره شناسنامه وی در لیست حضور غیاب این درس درج شود. هر لیست حضور و غیاب حداکثر گنجایش سی نفر را دارد و در صورت زیاد شدن نفرات باید لیست جدیدی تشکیل شود که اسامی جدید همچون لیست قبلی داخل لیست های جدید نیز قرار گیرند. با دیدن فایل نمونه واضح تر متوجه می شوید.
لینک تصحیح شد: لیست حضور و غیاب
با تشکر
پاسخ
سپاس شده توسط:
#4
سلام
آیا این کار امکان پذیر هست؟
با تشکر
پاسخ
سپاس شده توسط:
#5
(۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ق.ظ)h.mallaki67 نوشته: سلام
آیا این کار امکان پذیر هست؟
با تشکر

سلام دوست عزيز

هيچ چيزي غير ممكن نيست، اما اينكه پاسخ به شما به طول انجاميده است به اين دليل بوده كه در حال حاضر راه حل آن را نمي دانم (و از گفتن ندانستن هراسي ندارم) اما سعي مي كنم كه راه حلي براي اين مورد پيدا كنم و در آينده قرار دهم.

با احترام...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "

" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "
پاسخ
سپاس شده توسط: h.mallaki67
#6
با سلام و تشکر از آقای معدلی.
من هم هر جور سعی کردم تا حالا نتونستم
چرا که باید کاری کرد که تمام اطلاعات در یک شیت لیست شود و در شیت های دیگه به طور خودکار تفکیک و لیست شود.
اگه راه حلی داشته باشه خیلی خوبه خیلی کارا میشه با اکسل انجام داد

با تشکر
خدایا تو را شکر - نه به خاطر دادهات و ندادهات - بلکه تو را شکر، به خاطر اینکه تو خدای منی و من بنده تو - تو را شکر به خاطر اینکه خدا تویی و خدایی فقط سزاوار توست
پاسخ
سپاس شده توسط: h.mallaki67


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۴۰۰: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۴۰۰ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۰۳ تير ۱۴۰۰، ۰۹:۴۹ ق.ظ