۰۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ق.ظ
با سلام.
در مورد نحوه حسابداری و ثبتها در هتلها و مراکز رفاهی آیا راهنما و دستورالعملی برای مطالعه وجود دارد؟اگر هست ممنون میشم کمک کنین.
مثلا بهای تمام شده کالای فروش رفته چطور محاسبه میشه و آیا هزینه تاسیسات و فنی جزء بهای تمام شده کالای فروش رفته است (با توجه به اینکه بخشی از اون ممکنه برای اتاقها صرف شده باشه) یا خیر؟ کلا نحوه تهیه صورتهای مالی به چه شکله.و مهمتر اینکه اگر این مرکز رفاهی دولتی باشه تو ترازنامه به جای سرمایه چه عددی را باید قرار داد با توجه به اینکه عملا این مرکز از خودش سرمایه نداشته و تمام اقلام براش تامین میشه.
در مورد نحوه حسابداری و ثبتها در هتلها و مراکز رفاهی آیا راهنما و دستورالعملی برای مطالعه وجود دارد؟اگر هست ممنون میشم کمک کنین.
مثلا بهای تمام شده کالای فروش رفته چطور محاسبه میشه و آیا هزینه تاسیسات و فنی جزء بهای تمام شده کالای فروش رفته است (با توجه به اینکه بخشی از اون ممکنه برای اتاقها صرف شده باشه) یا خیر؟ کلا نحوه تهیه صورتهای مالی به چه شکله.و مهمتر اینکه اگر این مرکز رفاهی دولتی باشه تو ترازنامه به جای سرمایه چه عددی را باید قرار داد با توجه به اینکه عملا این مرکز از خودش سرمایه نداشته و تمام اقلام براش تامین میشه.