۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ق.ظ
با عرض سلام
هزینه پرداختی جهت صدور اولیه و تمدید مجدد مجوزهای لازم و گواهینامه های استاندارد (ISO 22000 ، HACCP ،و ...)
را چگونه باید ثبت کرد ؟ آیا به عنوان هزینه های اداری طبقه بندی میشوند یا تولیدی ؟
شایان ذکر است که تنوع محصولات بسیار زیاد میباشد و مبنای منطقی جهت تسهیم وجود ندارد.
با تشکر
هزینه پرداختی جهت صدور اولیه و تمدید مجدد مجوزهای لازم و گواهینامه های استاندارد (ISO 22000 ، HACCP ،و ...)
را چگونه باید ثبت کرد ؟ آیا به عنوان هزینه های اداری طبقه بندی میشوند یا تولیدی ؟
شایان ذکر است که تنوع محصولات بسیار زیاد میباشد و مبنای منطقی جهت تسهیم وجود ندارد.
با تشکر
خدایا تو را شکر - نه به خاطر دادهات و ندادهات - بلکه تو را شکر، به خاطر اینکه تو خدای منی و من بنده تو - تو را شکر به خاطر اینکه خدا تویی و خدایی فقط سزاوار توست