109
ارسالها:
54
موضوعها:
مهر ۱۳۹۴
تاریخ عضویت:
تخصص/ سمت: accounting
سپاس دادهشده: 29
سپاس گرفتهشده: 23 بار در 23 ارسال
۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ
سلام.
من تازه کارم
من در مورد نرم افزار هلو چند تا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید.
1-ایا امکان سند مرکب زدن در نرم افزار هلو وجود داره؟(ادغام اسنادش خیلی خوب عمل نمیکنه یعنی عملا اسناد رو ادغام نمیکنه)
2-به نظرتون برای هر رویداد یه سند بزنم؟اینجوری تعداد اسناد زیاد میشه(تقریبا سه برابر).ایا سازمان مالیات قبول میکنه؟روش پیشنهادی شما چیه؟
3-نحوه دفتر نویسی در پایان کار به چه صورت باشه تا مورد تایید سازمان مالیات باشه؟ایا میتونم دفتر روزنامه و کل ومعین رو تو نرم افزار باز کنم و از روش مو به مو دفتر ها رو بنویسم؟(مالیات مشکل نداره)
4-نمیشه از دفاتر توی نرم افزار پرینت گرفت و به ساز مان داد(به جای دفتر نویسی)؟
4,060
ارسالها:
1,479
موضوعها:
اسفند ۱۳۹۱
تاریخ عضویت:
تخصص/ سمت: حسابرس داخلی
سپاس دادهشده: 2081
سپاس گرفتهشده: 9320 بار در 3590 ارسال
۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ق.ظ
سلام دوست گرامي
ابتدا بابت تأخير در پاسخ از جنابعالي عذرخواهي ميكنم.
(۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ)mah-sa-di نوشته: 1-ایا امکان سند مرکب زدن در نرم افزار هلو وجود داره؟(ادغام اسنادش خیلی خوب عمل نمیکنه یعنی عملا اسناد رو ادغام نمیکنه)
در مورد اين امكان نرم افزار هلو اطلاعي ندارم، احتمالاً بتوانيد بصورت دستي اين كار را انجام دهيد. در اين خصوص ميتوانيد
کتاب آموزش نرم افزار هلو را مطالعه نمائيد.
(۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ)mah-sa-di نوشته: 2-به نظرتون برای هر رویداد یه سند بزنم؟اینجوری تعداد اسناد زیاد میشه(تقریبا سه برابر).ایا سازمان مالیات قبول میکنه؟روش پیشنهادی شما چیه؟
براي سازمان امور مالياتي مهم تعداد اسناد نيست، بلكه بايستي قوانين نگارش دفاتر قانوني رعايت شده باشد. شما ميتوانيد براي هر رويداد يك سند بزنيد و يا اينكه هر چند رويداد را بصورت دستي بصورت سند مركب ثبت كنيد.
(۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ)mah-sa-di نوشته: 3-نحوه دفتر نویسی در پایان کار به چه صورت باشه تا مورد تایید سازمان مالیات باشه؟ایا میتونم دفتر روزنامه و کل ومعین رو تو نرم افزار باز کنم و از روش مو به مو دفتر ها رو بنویسم؟(مالیات مشکل نداره)
مطابق قوانين و مقررات مربوطه، زماني كه شما از نرمافزار حسابداري استفاده مينمائيد، ميتوانيد ماهانه يك سند در دفاتر قانوني خود ثبت كنيد. به اين صورت كه ابتدا يك سند ماهيانه توسط نرم افزار (درصورتي كه چنين امكاني داشته باشد) تهيه كرده و سپس سند مزبور را عيناً در دفاتر منعكس نمائيد.
(۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ)mah-sa-di نوشته: 4-نمیشه از دفاتر توی نرم افزار پرینت گرفت و به ساز مان داد(به جای دفتر نویسی)؟
خير، چنين چيز غيرممكن است و به منزله عدم دفتر نويسي ميباشد كه عواقب خود را دارد!
با احترام...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "
" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "
4,060
ارسالها:
1,479
موضوعها:
اسفند ۱۳۹۱
تاریخ عضویت:
تخصص/ سمت: حسابرس داخلی
سپاس دادهشده: 2081
سپاس گرفتهشده: 9320 بار در 3590 ارسال
۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ق.ظ
(۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ)mah-sa-di نوشته: مرسی از پاسخ گویی تون-یعنی میشه فقط 12+2 تا سند رو در دفتر روزنامه وارد کرد.یعنی شماره اسنادمون توی دفتر روزنامه اصلی برابر 14 تا و در دفتر روزنامه نرم افزار مثلا 300 تا میشه؟
خواهش ميكنم، انجام وظيفه بود.
بله دوست گرامي، مشكلي پيش نخواهد آمد چرا كه اسناد ماهيانه صادر شده نرم افزار (كه سند روزنامه دفاتر قانوني از روي آن ثبت گرديده است) نيز از طريق سيستم قابل مشاهده و كنترل است.
با احترام...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "
" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "