Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: هزینه شرکت در مناقصه
#1
با سلام خدمت عزیزان انجمن ، میخواستم بدانم  آیا هزینه هایی مثل هزینه ارسال اسناد شرکت در مناقصه و یا هزینه کپی از اسناد و مدارک و.. جزء هزینه های شرکت در مناقصه محسوب میشود یا خیر ؟ و یا فقط هزینه های کارمزد یانکی جزء هزینه شرکت در مناقصه است ؟ با تشکر
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام دوست گرامی

ابتدا بابت تأخیر در پاسخ از جنابعالی عذرخواهی می‌كنم،

شما می‌توانید كلیه این هزینه‌ها را جزء هزینه‌های شركت در مناقصه ثبت نمائید.

با احترام...
" برای حمایـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبلیغاتی سایت كلیك نمائید "

" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "
پاسخ
سپاس شده توسط: حسین ، hoda ، صادقی ، parisa68
#3
(۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ق.ظ)Masoud_MI نوشته: شما می‌توانید كلیه این هزینه‌ها را جزء هزینه‌های شركت در مناقصه ثبت نمائید.

با سلام 
ضمن تشکر ازآقای معدلی عزیز 
شما می توانید این هزینه را در هزینه شرکت در مناقصه ثبت و درصورت برنده شدن به پیمان دردست اجرا ببرید در این صورت امکان گزارشگیری هزینه ها در سطح پیمان نیز میسر می باشد .
با تشکر
پاسخ
سپاس شده توسط: Masoud_MI ، حسین ، hoda ، صادقی ، parisa68 ، الهه فرهادی نسب


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
نرم افزار حسابداری آرین سیستم تبلیغ متنی شما در اینجا
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۶: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۶ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۰۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ب.ظ