2
ارسالها:
2
موضوعها:
اردیبهشت ۱۳۹۵
تاریخ عضویت:
تخصص/ سمت: حسابداری
سپاس دادهشده: 2
سپاس گرفتهشده: 0 بار در 0 ارسال
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ
با سلام خدمت عزیزان انجمن ، میخواستم بدانم آیا هزینه هایی مثل هزینه ارسال اسناد شرکت در مناقصه و یا هزینه کپی از اسناد و مدارک و.. جزء هزینه های شرکت در مناقصه محسوب میشود یا خیر ؟ و یا فقط هزینه های کارمزد یانکی جزء هزینه شرکت در مناقصه است ؟ با تشکر
4,060
ارسالها:
1,479
موضوعها:
اسفند ۱۳۹۱
تاریخ عضویت:
تخصص/ سمت: حسابرس داخلی
سپاس دادهشده: 2081
سپاس گرفتهشده: 9320 بار در 3590 ارسال
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ق.ظ
سلام دوست گرامي
ابتدا بابت تأخير در پاسخ از جنابعالي عذرخواهي ميكنم،
شما ميتوانيد كليه اين هزينهها را جزء هزينههاي شركت در مناقصه ثبت نمائيد.
با احترام...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "
" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "