۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ
با سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی،در رافع 7 از تک تک هزینه ها امکان گزارش گیری وجود دارد اما چگونه از کل هزینه ها در یک محدوده زمانی خاص گزارش بگیریم؟؟؟
![]() ![]() | |
![]() |
![]() |
پرسش: گزارش هزینه ها در رافع
|
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ
با سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی،در رافع 7 از تک تک هزینه ها امکان گزارش گیری وجود دارد اما چگونه از کل هزینه ها در یک محدوده زمانی خاص گزارش بگیریم؟؟؟
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۴۹ ب.ظ
(۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ)sara نوشته: با سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی،در رافع 7 از تک تک هزینه ها امکان گزارش گیری وجود دارد اما چگونه از کل هزینه ها در یک محدوده زمانی خاص گزارش بگیریم؟؟؟ سلام و وقت بخیر دوست عزیز من با رافع کار نکردم ولی مطمئنا باید گزارش دفاتر مالی در برنامه وجود داشته باشه اگر ریز هزینه ها رو در سطح تفصیلی تعریف کردید برای تهیه گزارش از ی سطح قبلیش باید گزارش دفتر معین رو بزنید و اسم حساب معینتون رو انتخاب کنید. امیدوارم منظورمو رسونده باشم.
اراده کنید که همیشه به وجود آورنده ی تحولات باشید، نه قربانی تغییرات
از برداشتن یک گام بلند نترسید،گاهی از یک فاصله یک چاله و یا یک مانع، با دو گام کوتاه نمی توان عبور کرد سپاس شده توسط:
سپاس از پاسختون.این نکته رو میدونستم اما میخوام گزارش خاص داشته باشم
مثلا در فروش،کل فروش را در محدوده زمانی خاصی ببینم،نه اینکه فروش کالا ها جدا و فروش خدمات جدا رافع این امکان رو نداره گفتم از دوستانی ک با رافع کار کردن بپرسم ک آیا همینطوره؟؟؟؟ |
|
"تبلیغات متنی"
|
"دربارهی ما"
|
"امکانات وبسايت"
|
||
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز |
©۱۴۰۲: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروملرن محفوظ میباشد. تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۴۰۲ MyBB Group. طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI |