۰۷ تير ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ب.ظ
سلام
من تازه مشغول کار حسابداری شدم...
شرکتی که کار میکنم یک واحد تولیدی هستش و از بهمن سال گذشته شروع به کار کرده..
این شرکت در اداره دارایی ثبت نامی از بابت مالیات عملکرد ارزش افزوده و معاملات فصلی و حقوق انجام نداده..
این شرکت تازه تیرماه میخواد بره سازمان تامین اجتماعی ونسبت به پرداخت حق بیمه کارگزان اقدام کنه..
مدیریت تصمیمی نداره ک در اداره دارایی ثبت نام کنه و میگه مشکلی نیستش...
سوالی ک پیش میاد از نظر قانونی من باید چکنم و چ مشکلاتی برای شرکت بوجود میاد و من باید در برابر قانون نسبت به عملکرد شرکت بعنوان حسابدار باید پاسخگو باشم//
دوم اینکه ایا شرکت باید دفاتر قانونی داشته باشه...با توجه به اینکه مشخص نیست شرکن طبق ماده2 ق.م.م قرار داره...ینی 3تا شریک هستن اما هیچ واحدی بعنوان قانونی در سامانه شرکتها به ثبت نرسیده و فقط یک کارگاه وجود داره ک با 15 کارگر فعالیت تولیدی pvc انجام میده..
دوستان ممنون میشم اگ منو راهنمایی کنید..
من تازه مشغول کار حسابداری شدم...
شرکتی که کار میکنم یک واحد تولیدی هستش و از بهمن سال گذشته شروع به کار کرده..
این شرکت در اداره دارایی ثبت نامی از بابت مالیات عملکرد ارزش افزوده و معاملات فصلی و حقوق انجام نداده..
این شرکت تازه تیرماه میخواد بره سازمان تامین اجتماعی ونسبت به پرداخت حق بیمه کارگزان اقدام کنه..
مدیریت تصمیمی نداره ک در اداره دارایی ثبت نام کنه و میگه مشکلی نیستش...
سوالی ک پیش میاد از نظر قانونی من باید چکنم و چ مشکلاتی برای شرکت بوجود میاد و من باید در برابر قانون نسبت به عملکرد شرکت بعنوان حسابدار باید پاسخگو باشم//
دوم اینکه ایا شرکت باید دفاتر قانونی داشته باشه...با توجه به اینکه مشخص نیست شرکن طبق ماده2 ق.م.م قرار داره...ینی 3تا شریک هستن اما هیچ واحدی بعنوان قانونی در سامانه شرکتها به ثبت نرسیده و فقط یک کارگاه وجود داره ک با 15 کارگر فعالیت تولیدی pvc انجام میده..
دوستان ممنون میشم اگ منو راهنمایی کنید..