Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: نحوه ثبت هزینه غذا و هزینه هتل
#1
با سلام و خسته نباشید خدمت اساتید محترم
سوالی که دارم اینه که هزینه غذایی که روزانه برای کارکنان میشه و هزینه هتل مهمانهای شرکت به چه صورت ثبت زده بشود؟
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام دوست عزيز

ابتدا از طرف كلیه اعضای فروم‌لرن خدمت شما خیر مقدم عرض می‌كنم، به سایت خودتان خوش آمدید!

هزينه غذاي پرسنل كه جزء هزينه‌هاي حقوق و دستمزد (پرسنلي) مي‌باشد، همچنين هزينه هتل مهمان‌هاي شركت جزء ساير هزينه‌ها و درآمدهاي غيرعملياتي است و مي‌توانيد آن هزينه را در سرفصل ساير هزينه‌هاي اداري و تشكيلاتي ثبت نمائيد.

با احترام...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "

" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "
پاسخ
سپاس شده توسط: رحیمی پور ، braverasa ، alipesaraklu ، حسین ، sepideh


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۴۰۲: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۴۰۲ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۰۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱ ب.ظ