۲۹ دى ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ب.ظ
سلام
من از اول امسال کارهای حسابداری یه شرکت رو انجام میدم.و اسناد و فاکتور ها رو جمع میکنم هر 15 روز یه بار یا 20 روز یه بار یه سند میزنم.بطوری که تقریبا در هر ماه حدود 4 تا سند میزنم .ایا این نحوه سند زدن باعث رد دفاتر میشود؟(تمام کارهای حسابداری رو به صورت دستی انجام میدم و نرم افزار حسابداری نداریم). مثلا فرض کنید سند تجمیعی در تاریخ 15 مهر زدم که توی اون فاکتور های هزینه یا فروشی یا دریافتی هایی هست که تاریخ فاکتور اول مهره.ایا اگه دفاترمو براساس سند های تجمیعی بنویسم دارایی دفاتر رو رد میکنه؟
من از اول امسال کارهای حسابداری یه شرکت رو انجام میدم.و اسناد و فاکتور ها رو جمع میکنم هر 15 روز یه بار یا 20 روز یه بار یه سند میزنم.بطوری که تقریبا در هر ماه حدود 4 تا سند میزنم .ایا این نحوه سند زدن باعث رد دفاتر میشود؟(تمام کارهای حسابداری رو به صورت دستی انجام میدم و نرم افزار حسابداری نداریم). مثلا فرض کنید سند تجمیعی در تاریخ 15 مهر زدم که توی اون فاکتور های هزینه یا فروشی یا دریافتی هایی هست که تاریخ فاکتور اول مهره.ایا اگه دفاترمو براساس سند های تجمیعی بنویسم دارایی دفاتر رو رد میکنه؟