۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۰ ب.ظ
با سلام خدمت اساتید محترم حسابداری
ضمن عرض تشکر وخسته نباشید خدمت سروران محترم برای مطرح کردن مشکل مجبور به طرح مثالی در این رابطه هستم :
قراردادی با کارفرمای x در سالهای 90 و 91 بسته شده که این قرارداد شامل کسورات قانونی (تکلیفی ) نبوده و همچنین مانده کلیه حسابهای فیمابین با کارفرمای x تا سال جاری صفر است . جهت اطلاع از پرداختهای کارفرمایان بابت مالیاتهای تکلیفی پرداخت شده، از دارایی استعلام گرفته شد و مشخص شد که کارفرمای مذکور در رسیدگی مالیات تکلیفی خود ملزم به پرداخت شده و فیش مربوطه نیز ثبت شده . حال سئوال این است که با توجه به مانده صفر حسابها و استفاده از این قبض مالیات تکلیفی در تسویه عملکرد 93 ما در سال جاری ، نحوه عمل و ثبت سند حسابداری به چه صورت میباشد.
با تشکر
ضمن عرض تشکر وخسته نباشید خدمت سروران محترم برای مطرح کردن مشکل مجبور به طرح مثالی در این رابطه هستم :
قراردادی با کارفرمای x در سالهای 90 و 91 بسته شده که این قرارداد شامل کسورات قانونی (تکلیفی ) نبوده و همچنین مانده کلیه حسابهای فیمابین با کارفرمای x تا سال جاری صفر است . جهت اطلاع از پرداختهای کارفرمایان بابت مالیاتهای تکلیفی پرداخت شده، از دارایی استعلام گرفته شد و مشخص شد که کارفرمای مذکور در رسیدگی مالیات تکلیفی خود ملزم به پرداخت شده و فیش مربوطه نیز ثبت شده . حال سئوال این است که با توجه به مانده صفر حسابها و استفاده از این قبض مالیات تکلیفی در تسویه عملکرد 93 ما در سال جاری ، نحوه عمل و ثبت سند حسابداری به چه صورت میباشد.
با تشکر