Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: ثبت هزینه چاپ آگهی
#1
سلام 
میخواستم بدونم پرداختی بابت هزینه چاپ اگهی تغییرات بای شرکت که ار تنخواه پرداخت شده است رو تحت چه عنوان هزینه ای میتونم ثبت کنم
برمقصد خود تمرکز کنید،نه بر موانعی که سر راهتان قرار دارند.
حرکت،تلاش و استقامت کنید .تا به مقصد مطلوب خود برسید.
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام
اگر در کدینگ تعریف شده هزینه چاپ آگهی وجود دارد در این بخش و اگر نبود میتوانید در هزینه متفرقه اداری ثبت نمائید.
پاسخ
سپاس شده توسط: Masoud_MI ، رحیمی پور
#3
سلام 
باید در زیر مجموع هزینه های عمومی و اداری حساب معینی به نام هزینه چاپ آگهی بسازید.
پاسخ
سپاس شده توسط: رحیمی پور


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت (حسابداری و کامپیوتر) تبلیغ متنی شما در اینجا
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۷: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۷ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ق.ظ