Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: دوایر یک مجموعه خدماتی
#1
با سلام و احترام

یک موسسه هنری ک شامل اموزشگاه موسیقی، استودیو ضبط صدا ، امفی تئاتر و انتشارات هست برای عملیات حسابداری ثبت سند و تسهیم هزینه چجوری باید تفکیک بشه؟ ایا ب عنوان دوایر نام برده میشه و هزینه ها در ثبت ها ب دوایر اختصاص پیدا میکنه؟
با توجه به تعدا بالای تراکنش ها و هزینه  های متعدد و محدود بودن حساب های تفضیلی ک اینارو باهم ارتباط بده، نظر شما برای این تفکیک هزینه چیه؟؟
ایا کار درستیه برای هر قسمت یک مجموعه تعریف بشه و حسابداریشون متمایز از هم باشه یا همه با هم تحت عنوان یک مجموعه باشه و از معین دوایر استفاده بشه؟؟
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام
اگر سوالتون رو درست متوجه شده باشم ، به نظر بنده بهتره از کدینگی که دارای حساب های تفضیلی چند سطحی باشد استفاده کنید ، اما دلیل اینکه گفته اید محدودیت حساب تفضیلی دارید رو متوجه نمی شوم . اما می توانید برای هر بخش معین های تفکیک شده داشته باشید که بعد تفضیلی کمتری نیاز باشد ایجاد گردد مثلا
گروه دارایی های جاری ---کل حسابهای دریافتنی جاری--- معین حسابهای دریافتنی استودیو ---تفضیلی آقای **
پاسخ
سپاس شده توسط: رحیمی پور


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت (حسابداری و کامپیوتر) تبلیغ متنی شما در اینجا
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۷: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۷ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۲۷ ق.ظ