Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: نحوه ثبت حق تمبر افزایش سرمایه
#1
Wink 
ما برای افزایش سرمایه مبلغی رو بابت حق تمبر دادیم .این مبلغ رو چه جوری باید ثبت بزنیم؟ایا میتونیم این مبلغ رو به عنوان هزینه مالیات در نظر بگیریم؟
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
با عرض سلام وتبریک سال نو
موردی که فرمودید و کلیه مواردی که با موضوعیت تامین مالی مثل افزایش سرمایه و اخذ وام...باشد به عنوان هزینه مالی ثبت حسابداری می شود.
كفشِ كودك را دریا برد، او روی ساحل نوشت: دریای دزد
آنطرف مَرد كه صید خوبی داشت، روی ساحل نوشت: دریای سخاوتمند

موج دریا آرام گفت: ازقضاوت دیگران نهراس، اگر میخواهی دریا باشی
پاسخ
سپاس شده توسط: rasoolz313 ، Masoud_MI


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۷: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۷ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI