۱۱ تير ۱۳۹۷، ۰۹:۰۱ ق.ظ
سلام. خسته نباشید
با توجه به این که الان زمان تسلیم اظهارنامه مالیاتی شرکت هاست یه سوال داشتم
بخشی از هزینه های شرکت ما با هزینه های شخصی مدیریت شرکت قاطی شده است. خیلی سعی کردم این مسئله رو حل کنم از حساب های شرکت بابت هزینه های شخصی مدیریت پرداختی نشه. اما شدنی نبود.
الان هم یه سری هزینه ها هست که از حساب شرکت به حسابهای شخصی پرداخت شده (که همشون هزینه های شخصیه مدیره)
به نظرتون چه طور میشه این هزینه ها رو که فاکتوری هم نداره برای اظهار نامه و دفاتر جمع و جور کرد؟
باید همیجوری یه فاکتور براشون درست کرد؟ یا راهکار بهتری داره؟
با توجه به این که الان زمان تسلیم اظهارنامه مالیاتی شرکت هاست یه سوال داشتم
بخشی از هزینه های شرکت ما با هزینه های شخصی مدیریت شرکت قاطی شده است. خیلی سعی کردم این مسئله رو حل کنم از حساب های شرکت بابت هزینه های شخصی مدیریت پرداختی نشه. اما شدنی نبود.
الان هم یه سری هزینه ها هست که از حساب شرکت به حسابهای شخصی پرداخت شده (که همشون هزینه های شخصیه مدیره)
به نظرتون چه طور میشه این هزینه ها رو که فاکتوری هم نداره برای اظهار نامه و دفاتر جمع و جور کرد؟
باید همیجوری یه فاکتور براشون درست کرد؟ یا راهکار بهتری داره؟