2
ارسالها:
1
موضوعها:
مهر ۱۳۹۷
تاریخ عضویت:
تخصص/ سمت: حسابداری
سپاس دادهشده: 0
سپاس گرفتهشده: 0 بار در 0 ارسال
باسلام خدمت شما در شرکتی مشغول بکار هستم که این شرکت جابجایی داشته و اینکه همه وسیله هاشون هم کد اموال ندارند من تنها چیزی که میدونم اینه که باید همه چیز کداموال براش تعریف بشه اما نمیدونم به چه روش و چه جوری باید ثبت بشه (منظورم اینه که ثبت باید در نرم افزار حسابداری باشه یااینکه برنامه خودشو داره یاشایدم برنامه اکسل باید براش طراحی بشه) چون در سابقه کاری خودم ثبت کداموال انجام نداشتم ممنون میشم راهنماییم کنید
4,060
ارسالها:
1,479
موضوعها:
اسفند ۱۳۹۱
تاریخ عضویت:
تخصص/ سمت: حسابرس داخلی
سپاس دادهشده: 2081
سپاس گرفتهشده: 9320 بار در 3590 ارسال
سلام سرکار خانم شیروانلو گرامی
ابتدا از طرف كلیه اعضای فروملرن خدمت شما خیر مقدم عرض میكنم، به سایت خودتان خوش آمدید!
لازم به ذکر است که در برخی از نرم افزارهای حسابداری ماژول "اموال" وجود دارد و شما میتوانید اموال شرکت را در آن وارد نموده و کد به آنها اختصاص دهید و همچنین روش محاسبه استهلاک آن را نیز تعریف کنید. چنانچه نرم افزار حسابداری شما چنین امکانی را ندارد میتوانید در یک فایل اکسل هم این برنامه را تهیه کنید. لازم به ذکر است که برنامههایی هم هستند که مختص اموال بوده و میبایست آنها را تهیه نمائید.
جهت کسب آموزش لازم در خصوص تخصیص کد اموال بر روی داراییهای شرکت نیز میتوانید تایپیک زیر را مطالعه بفرمائید:
پرسش: برچسب اموال
با احترام...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "
" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "
2
ارسالها:
1
موضوعها:
مهر ۱۳۹۷
تاریخ عضویت:
تخصص/ سمت: حسابداری
سپاس دادهشده: 0
سپاس گرفتهشده: 0 بار در 0 ارسال
سلام ممنون ازراهنمایی شما فقط اینکه میشه با یک مثال توضیح بدید چه جوری بایدکد (کدباید چن رقمی باشه بر چه اساسی....) داد و استهلاک رو حساب کردو اینکه اگر ثبت رو اکسل باشه به چه شکل؟
وسوال بعدی من این هستش که ما تقریبا دو هفته ای میشه که از کارخانه ی قبلی نقل مکان کردیم میخوام بدونم یه حسابدار به جز تعیین کد اموال دیگه چه کارهایی باید تو این شرایط برای روال انداختن کارها انجام بده
4,060
ارسالها:
1,479
موضوعها:
اسفند ۱۳۹۱
تاریخ عضویت:
تخصص/ سمت: حسابرس داخلی
سپاس دادهشده: 2081
سپاس گرفتهشده: 9320 بار در 3590 ارسال
(۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۰ ب.ظ)samaneshirvanloo نوشته: سلام ممنون ازراهنمایی شما فقط اینکه میشه با یک مثال توضیح بدید چه جوری بایدکد (کدباید چن رقمی باشه بر چه اساسی....) داد و استهلاک رو حساب کردو اینکه اگر ثبت رو اکسل باشه به چه شکل؟
ضمن عرض سلام مجدد خدمت شما
توضیحات لازم در خصوص درج کد اموال در فصل سوم "دستورالعمل دارائیهای ثابت" ازائه شده است. مبنای محاسبه استهلاک نیز
بخشنامه مقررات و ضوابط اجرایی هزینه استهلاک داراییها موضوع ماده ۱۴۹ ق.م.م (قانون جدید استهلاکات) میباشد.
جهت ساخت فایل اکسل در این خصوص میتوانید از کدینگ حسابداری شرکت نیز کمک بگیرید و کد اموال را بر مبنای کدینگ نرم افزار خود طراحی کنید.
(۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۰ ب.ظ)samaneshirvanloo نوشته: وسوال بعدی من این هستش که ما تقریبا دو هفته ای میشه که از کارخانه ی قبلی نقل مکان کردیم میخوام بدونم یه حسابدار به جز تعیین کد اموال دیگه چه کارهایی باید تو این شرایط برای روال انداختن کارها انجام بده
(۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۲۳ ب.ظ)قوانین فعالیت در انجمن نوشته: 3- ارسال مطالب:
الف) لطفاً قبل از ارسال موضوع جدید، از گزینه جستجوی تالار استفاده نمائید تا سریع تر به پاسخ خود دست یابید. در صورت مربوط بودن سوال به مورد یافت شده، مسئله خود را در ادامه همان تایپیک مطرح نمائید.
ب) برای هر سوال خود، یک تایپیک جداگانه ایجاد کنید و از طرح سوالات متعدد و متفاوت خود در یک ارسال جداً خودداری فرمائید، در غیر اینصورت به سوالات شما پاسخی داده نخواهد شد.
با احترام...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "
" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... "
" ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... "
" تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... "