Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: نحوه اصلاح مالیات حقوق
#1
سلام روز بخیر
ممنون از سایت شما
من لیست مالیات حقوق فروردین 98 را ارسال و پرداخت کردم و بعد متوجه شدم مالیات حقوق یکی از پرسنل را کم محاسبه کردم. حالا نمی دانم روش درست برای این مابه التفاوت مالیات که حدوداً 100 تومان می باشد چیست؟
ممنون می شم راهنماییم کنید
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام رو زبخیر
اگر از طریق نرم افزار ویندوزی فایلهای لیست حقوق که سه تا هستند را تهیه میکنید باید مجددا یک لیست جدید با فایلهای صحیح آماده کنید و در وب سایت امور مالیاتی با ثبت لیست اصلاحی مجددا لیست بارگذاری کنید . در صورتی که افراد کم هستند و از طریق خود سامانه وب سایت افراد اضافه می شوند لازمه لیست اصلاحی ثبت و در لیست افراد ، تغییر مورد نظر اعمال گردد. لازم به ذکر است در هر دو روش لیست قبلی ( اشتباه) از سامانه حذف می گردد و به دلیل تمام شدن مدت زمان مجاز ارسال لیست ، در زمان بررسی مدارک مشمول جریمه خواهید شد .
پاسخ
سپاس شده توسط: Masoud_MI ، رحیمی پور ، alipesaraklu ، حسین


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۸: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۸ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۴۵ ب.ظ