۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ق.ظ
سلام. چگونه می توانیم برای اعضای هیئت مدیره حقوق در نظر بگیریم و اسامی آنها را در لیست بیمه و لیست حقوق و دستمزد (sallary ) ثبت کنیم آیا در مورد این رویداد الزامات قانونی خاصی را باید رعایت کرد ؟
![]() ![]() | |
![]() |
![]() |
پرسش: هزینه حقوق اعضای هیئت مدیره
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ق.ظ
سلام. چگونه می توانیم برای اعضای هیئت مدیره حقوق در نظر بگیریم و اسامی آنها را در لیست بیمه و لیست حقوق و دستمزد (sallary ) ثبت کنیم آیا در مورد این رویداد الزامات قانونی خاصی را باید رعایت کرد ؟
۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳ ب.ظ
سلام جناب آقای ابوذر گرامی
نمونه سوال شما قبلاً در تایپیکهای ذیل پاسخ داده شده است: پرسش: حقوق و پاداش هیئت مدیره پرسش: مالیات حقوق اعضای موظف و غیر موظف پرسش: پرداخت بیمه حق مسکن و خواربار برای اعضاء هیئت مدیره با احترام...
" برای حمايـت از ما، لطفاً بر روی بنرهای تبليغاتی سايت كليك نمائيد "
" اگر کسی خوبیهای تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن... " " ای کاش یاد بگیریم، برای خالی کردن خودمان؛ کسی را لبریز نکنیم... " " تنها « زمان » است كه دوست داشتن را ثابت می كند، نه « زبان »... " |
|
"تبلیغات متنی"
|
"دربارهی ما"
|
"امکانات وبسايت"
|
||
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز |
©۱۴۰۳: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروملرن محفوظ میباشد. تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۴۰۳ MyBB Group. طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI |