۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۶ ب.ظ
با سلام و خسته نباشید.
ثبت مالیات پرداخت شده مربوط به سال گذشته چگونه انجام میشود؟
به عنوان مثال در سال 97 مبلغ 40 میلیون به عنوان ذخیره مالیات در نظر گرفته شده است.
در سال 98 بعد از ارسال اظهارنامه (در خرداد) مبلغ 50 میلیون به عنوان مالیات مشخص شده که در پنج قسط به صورت زیر پرداخت شده است.
1398/03/31 مبلغ 15 میلیون
1398/05/31 مبلغ 10 میلیون
1398/06/31 مبلغ 10 میلیون
1398/07/31 مبلغ 10 میلیون
1398/08/31 مبلغ 5 میلیون
و در پایان سال 98 مبلغ 30 میلیون به عنوان جریمه مالیات در نظر گرفته شده و در 3 قسط پرداخت شده است به صورت زیر:
1398/10/15 مبلغ 10 میلیون
1398/11/15 مبلغ 10 میلیون
1398/12/15 مبلغ 10 میلیون
موارد بالا را باید چطوری سند بزنم و به دفتر روزنامه انتقال بدم؟
با تشکر
ثبت مالیات پرداخت شده مربوط به سال گذشته چگونه انجام میشود؟
به عنوان مثال در سال 97 مبلغ 40 میلیون به عنوان ذخیره مالیات در نظر گرفته شده است.
در سال 98 بعد از ارسال اظهارنامه (در خرداد) مبلغ 50 میلیون به عنوان مالیات مشخص شده که در پنج قسط به صورت زیر پرداخت شده است.
1398/03/31 مبلغ 15 میلیون
1398/05/31 مبلغ 10 میلیون
1398/06/31 مبلغ 10 میلیون
1398/07/31 مبلغ 10 میلیون
1398/08/31 مبلغ 5 میلیون
و در پایان سال 98 مبلغ 30 میلیون به عنوان جریمه مالیات در نظر گرفته شده و در 3 قسط پرداخت شده است به صورت زیر:
1398/10/15 مبلغ 10 میلیون
1398/11/15 مبلغ 10 میلیون
1398/12/15 مبلغ 10 میلیون
موارد بالا را باید چطوری سند بزنم و به دفتر روزنامه انتقال بدم؟
با تشکر