Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: ثبت مالیات پرداخت شده مربوط به سال گذشته
#1
با سلام و خسته نباشید.
ثبت مالیات پرداخت شده مربوط به سال گذشته چگونه انجام میشود؟

به عنوان مثال در سال 97 مبلغ 40 میلیون به عنوان ذخیره مالیات در نظر گرفته شده است.
در سال 98 بعد از ارسال اظهارنامه (در خرداد) مبلغ 50 میلیون به عنوان مالیات مشخص شده که در پنج قسط  به صورت زیر پرداخت شده است.
1398/03/31  مبلغ 15 میلیون
1398/05/31 مبلغ 10 میلیون
1398/06/31 مبلغ 10 میلیون
1398/07/31 مبلغ 10 میلیون
1398/08/31 مبلغ 5 میلیون

و در پایان سال 98 مبلغ 30 میلیون به عنوان جریمه مالیات در نظر گرفته شده و در 3 قسط پرداخت شده است به صورت زیر:

1398/10/15  مبلغ 10 میلیون
1398/11/15 مبلغ 10 میلیون
1398/12/15 مبلغ 10 میلیون

موارد بالا را باید چطوری سند بزنم و به دفتر روزنامه انتقال بدم؟
با تشکر
پاسخ
سپاس شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۹: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۹ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۰۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۲۸ ب.ظ