Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش: ثبت رویداد حسابداری
#1
سلام وقت بخیر.
رویدادی با اطلاعات زیر در دسترس است .
پرداخت 10م بابت اجاره ملک که 2ماه منتقضی شده است .

ایا ابتدا باید ثبت
هزینه اجاره    
 .           حساب های پرداختنی 

را انجام دهیم و سپس اقدام به ثبت پرداخت را انجام دهیم؟
حساب های پرداختنی 
  .                     بانک

و یا فقط ثبت 
هزینه اجاره 
            موجودی نقد 
برای پرداخت انجام دهیم؟
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام وقت بخیر
اگر پرداخت توسط بانک انجام شده ، ثبت هزینه اجاره بدهکار و بانک بستانکارکافی می باشد . اما اگر فعلا فقط می خواهید شناسایی کنید و قصد پرداخت در آینده توسط بانک را دارید ثبت اول شما صحیح می باشد.
پاسخ
سپاس شده توسط: mohamadhadi2002


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۳۹۹: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۳۹۹ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۰۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸ ب.ظ