Redirect اطلاعات بيشترads تبليغات
تبليغات


تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شروع کار شرکت
#1
باسلام و خسته نباشید به دوستان,برای یک شرکت که در اواسط سال برای اولین بار شروع بکار مینماید چه اقداماتی در زمینه دارائی ,دفاتر و ارزش افزوده باید انجام شود
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
(۰۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ق.ظ)'حیاتی' نوشته: باسلام و خسته نباشید به دوستان,برای یک شرکت که در اواسط سال برای اولین بار شروع بکار مینماید چه اقداماتی در زمینه دارائی ,دفاتر و ارزش افزوده باید انجام شود

 
سلام/خداقوت

درجهت گرفتن دفاتر: آیین نامه شرکت حقوقی در لینک زیر را مطالعه فرمایید
آئین نامه مربوط به روش های نگهداری دفاتر و اسناد و مدارك

به مواد16 ودرنتیجه13 هم دقت نمایید.

درمورد دارایی: به اداره دارایی محل تشریف برده ودر عین آشنایی با ممیزتون پرونده مالیاتی تشکیل بدید/ضمنا" برای گرفتن کد اقتصادی هم اقدام کنید

جسارتا" عرض کنم چون همانطور که فرمودید دراواسط سال شروع به فعالیت کردید پس لطفا به اداره تامین اجتماعی برید وآنجا هم پرونده تشکیل داده وکد بیمه بگیرید/اساسنامه شرکتتونو از حفظ باشید/از تعداد ومبلغ داراییهاتون مطلع باشید ولیستی از آنها تهیه کنید/نرم افزار مورد نیاز شرکتتون رو تهیه کنیدودرجهت افتتاح حساب بانکی شرکتتون هم اقدام کنید...

بااحترام
 
پاسخ
سپاس شده توسط: asena
#3
برای گرفتن دفاتر لطفا" به تعداد نیاز شرکت(درحال حاضر ،شما یک جلد روزنامه وکل) دفاتر تهیه کنید و
باكپي شناسنامه و كارت ملي مديرعامل وآگهی تأسيس شركت (در صورت تغييرات ،روزنامه آخرين تغييرات)
وبرگه اظهارنامه
ومهر شرکت
واگر نماینده شرکت هستید معرفی نامه وکپی کارت ملی نماینده
وکمی پولBlush
به اداره ثبت اسناد (البته بگمانم فقط درشهرهای کوچک)و یا به اداره پست مراجعه کنید. یه چندتا فیش بانکی هم همونجا توسط متصدی باجه به شما داده خواهدشد.
*درهنگام خرید دفتر به تعدادصفحاتش ونوع خطوطش توجه کنید
*بهتره که توجه داشته باشید که اون مهره سربی رو درانتهای دفاتر قرار بدید تا نوشتن دفاتر براتون راحتتر باشه وضمنا قیطان مورد استفاده سفت باشه وزمانی که دفتررا تحویل گرفتید چک بفرمایید که توسط متصدی اشتباهی صورت نگرفته باشد
*اون ورقه اظهارنامه (تو شهر ما همون اداره ثبت میدهد)برگه ای هس معرف شرکت یعنی شماره ثبت شرکت ونام مدیرعامل ومشخصاتشون وتعداد دفاتر پلمپ شده درآن درج شده که بایست ممهور به مهر شرکت بشه واگر نماینده برای کارهای پلمپ تشریف میبرد قسمت نماینده هم تکمیل بشود
امیدوارم دیگه چیزی از قلم نیفتاده باشه
بااحترام
پاسخ
سپاس شده توسط: asena ، Mina ، parisa68


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

"تبلیغات متنی"
"درباره‌ی ما"
"امکانات وبسايت"
تالانت - آموزش حسابداری تبلیغ متنی شما در اینجا کتاب حسابداری تسعیر ارز
وبسایت فروم‌لرن در واپسین روزهای اسفند ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه خدمات ارائه شده در این انجمن کاملاً رایگان می‌باشد. هدف ما کمک به پیشرفت حرفه حسابداری بوده و امیدواریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال، همکاری اعضاء عزیز و سرمایه‌های گرانقدرمان؛ گام مؤثری جهت نیل به هدف خود برداریم.

©۱۴۰۱: تمامی حقوق برای تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم‌لرن محفوظ می‌باشد.

تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © ۲۰۰۲-۱۴۰۱ MyBB Group.
طراحی توسط: My-BB.Ir & Masoud_MI

زمان کنونی: ۰۶ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۴۴ ق.ظ